Termeni și condiții

Definiții si termeni

ARDUSHOP SRL, CIF RO32463569, J39/981/2013, având sediul social în Șelimbăr, Al. Unirii, Nr. 8, Ap. 7, Jud. Sibiu, este deținătorul site-ului ardushop.ro, fiind denumit in continuare "vânzător".

ARDUSHOP - este o marcă înregistrată a ARDUSHOP SRL. Orice folosire neautorizată implică penalități, conform legii.

Cumpărător - orice persoană fizică ce plaseaza o comandă prin intermediul site-ului, indiferent dacă își crează un cont sau nu.

Profesionist - orice persoană fizică ce acționează în cadrul activității sale comerciale, industriale, de producție, cercetare, artizanale ori liberale în legătură cu contractele încheiate cu ARDUSHOP SRL

Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care, în cadrul contractelor încheiate cu ARDUSHOP SRL, acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale, de producție, cercetare, artizanale ori liberale.

Site – magazinul online găzduit la adresa web ardushop.ro și care este deținut și administrat de ARDUSHOP SRL sau de o persoană afiliată ARDUSHOP SRL.

Utilizator – orice persoană ce accesează Site-ul.

Comandă – mecanismul electronic al Site-ului prin intermediul căruia Cumpărătorul transmite Vânzătorului intenția sa de a achiziționa Produse de pe Site și de a achita prețul acestora.

Produse – orice element listat pe Site, care poate fi adăugat în Coșul de cumpărături și care, în urma finalizării comenzii urmează a fi predat de către Vânzător Cumpărătorului

Coșul de cumpărături - instrumentul de pe Site în care se stochează informațiile despre produsele și cantitățile selecționate de către Utilizator în vederea plasării Comenzii

Cont - secțiunea din Site formată din date personale ale Utilizatorului care permite Cumpărătorului să transmită Comenzi către Vânzător. Autentificarea se realizează printr-o adresa de email si o parolă.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului, care are ca obiect vânzarea Produselor comandate de pe Site.

Parte – Vânzător sau Cumpărător.

Conținutul Site-ului – reprezintă atât informațiile de pe Site care pot fi accesate sau vizualizate prin utilizarea unui echipament electronic (incluzând, dar nelimitându-se la imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software), cât și conținutul trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil.

General

Acest site este proprietatea ARDUSHOP SRL.  Accesul și folosirea acestui site precum și a produselor și serviciilor oferite sunt condiționate de acceptarea următoarelor condiții și termeni. Folosind in continuare site-ul sunteți de acord cu toate condițiile ce pot fi actualizate de noi în funcție de necesități. 

Accesul la acest site este un privilegiu, nu un drept și nu este garantat în nici un fel. Ne rezervăm dreptul de a restricționa accesul persoanelor în mod arbitrar și fără notificări prealabile. Nu putem fi trași la răspundere dacă site-ul nu este accesibil total sau parțial pentru orice durată de timp.

Acest site conține legături către site-uri externe care nu sunt operate de către noi. Ca urmare nu putem accepta nici o responsabilitate în urma vizitării de catre clienți a acestor linkuri. Clienții sunt obligați să respecte termenii și condițiile de folosire a site-urilor externe.

Prin cumpărarea de pe acest site sunteți de acord cu acești termeni și condiții.

Date private - GDPR

Orice date introduse pe acest site sunt considerate private și nu vor fi divulgate altor entități cu excepția celor reglementate legal sau absolut necesare pentru desfășurarea activității în scopul căreia au fost oferite (curieri, contabilitate).

Personal noi, cei din echipa de management, considerăm spam-ul ca fiind un lucru foarte rău, nu vom trimite niciodata mesaje nesolicitate și nu vom permite practicarea acestui lucru de către orice terță parte.

Trimitem doar notificări cu stadiul comenzilor sau revenirea unor produse în stoc.

Referitor la GDPR, politica noastră nu s-a schimbat deloc de la început:

- Nu am trimis niciodată promoții pe mail iar dacă vom face acest lucru pe viitor va fi exclusiv pentru clientii care au bifat una din opțiunile "Abonează-te la buletinul nostru informativ!" sau "Primiți oferte speciale de la noi!". Aceste opțiuni sunt dezactivate implicit.

- Daca doriți să ștergem datele dvs. personale din baza noastră de date puteți face acest lucru trimițând un email la office@ardushop.ro. 

- Datele dvs. personale sunt în deplină siguranță. Suntem profesionisti în IT cu peste 13 ani experiență și am luat toate măsurile de securitate necesare.

Cookies

Cookies-urile sunt date stocate pe browserul dvs., acestea fiind accesate la conexiuni ulterioare pentru a asigura functionalitatea absolut necesară a site-ului.

Ce stocam noi in cookies: 

- id-ul utilizatorului - pentru a tine minte userul cu care esti logat si a-ti afisa produsele pe care le-ai adaugat anterior in cosul de cumparaturi

- Google Analytics - folosim aceasta unealta pentru a analiza in mod anonim traficul de pe site. Google nu ne comunica datele personale ale userilor care ne acceseaza site-ul iar noi nu le comunicam lor datele personale introduse de clienti pe site-ul nostru. 

Restrictii

Nu este permis sa abuzati de acest site. Nu este permisa comiterea sau incurajarea actelor care incalca legea. Nu este permisa transmiterea sau distribuirea de virusi, troieni sau orice alt software malitios sau care acceseaza date private. Nu sunt permise comentariile malitioase, obscene, tendentioase sau calomnioase. Nu este permisa reclama sub nici un fel. Orice incalcare a acestor conditii va fi raportata organelor competente ale statului impreuna cu toate datele persoanei incriminate.

Nu suntem obligati sa publicam nici o recenzie sau mesaj primit din partea oricarui vizitator.

Nu suntem responsabili de orice paguba cauzata de atacuri informatice, virusi sau alte tehnologii malitioase care pot infecta computerul sau alte echipamente IT si care a fost descarcat de pe site-ul nostru sau de pe vreun link aflat la noi pe site.

Politica de vânzări

Produsele comercializate de ARDUSHOP SRL sunt destinate exclusiv profesioniștilor, cu excepția cazului în care se specifică altfel. Astfel, produsele destinate consumatorilor sunt marcate în mod distinctiv prin textul „Produs destinat consumatorilor” afișat în mod vizibil pe pagina produsului.

Utilizatorul are obligația să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile de acces la Contul de pe Site și să nu permită utilizarea Contului de către terțe părți.

Toate comenzile vor fi plasate de catre Utilizatori prin intermediul Site-ului. Nu acceptam comenzi prin nici un alt mijloc de comunicare.

Cumpărătorul este obligat să furnizeze informații corecte și complete atât pentru înregistrarea Contului pe Site, cât și pentru comandarea produselor. De asemenea, Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele menționate în Cont în cazul în care intervin orice modificări.

Vânzătorul poate anula sau refuza o Comandă aflată în orice stadiu de procesare sau livrare, fără a invoca un motiv, având astfel obligația de a rambursa orice plată primită pentru comanda respectivă.

În vederea executării operațiunilor ce țin de onorarea comenzii, Vânzătorul va putea contracta o terță parte, însă va rămâne în continuare responsabil față de Cumpărător pentru executarea obligațiilor aferente Contractului.

Procedura de comanda online

Pentru a plasa o Comandă urmați pașii de mai jos:

  • Adăugați produsele în coș. După fiecare adăugare aveți posibilitatea de a finaliza comanda sau continua cumpărăturile.
  • Selectați coșul și faceți click pe "Plătește"
  • La pasul 01. Sumar aveți posibilitatea de a introduce cupoane de reduceri (dacă aveti) și a vedea o estimare a costurilor de livrare
  • Pasul 02. Autentificare: Puteți crea un cont dacă nu aveți deja sau puteți introduce adresele de livrare si facturare ca vizitator. Pentru persoanele juridice (firme) trebuie completate câmpurile "Firma" si "Cod fiscal" (care apare doar după completarea numelui firmei)
  • 03. Adresa: În cazul în care aveți nevoie ca factura să fie facută pe alta persoană sau firmă, aici le puteți actualiza.
  • Pasul 04. Livrare: Aici alegeți metoda de livrare preferată. Costurile sunt reale, calculate în funcție de adresa de livrare și greutatea coletului. Este posibil ca prețul de livrare pentru curier să fie eronat în cazul în care ați introdus greșit numele localității de livrare. Ne rezervăm dreptul să refuzăm comanda (și să returnam contravaloarea în cazul în care a fost deja plătită) în acest caz dacă nu ajungem la o înțelegere amiabilă. 
  • 05. Plata: Alegeți metoda de plată preferată și finalizați comanda.

Livrarea

Livrăm exclusiv prin curier rapid:

Urgent Cargus

- Fan Courier

- GLS (acelasi cost indiferent de localitate - fara Km suplimentari oriunde in tara)

- Ridicare personala din depozit: Gratuita, disponibila doar pentru platile efectuate online (card, transfer bancar, PayPal). Adresa depozitului este Sibiu, Str. Nicolae Teclu, Nr. 27-31. Vei fi contactat telefonic, in momentul in care produsele sunt pregatite, pentru a stabili de comun acord o ora de ridicare.

Teclu2d

Teclu3d

Comenzile de peste 249 RON beneficiază de transport gratuit în aria 0 a curierilor (când nu exista kilometri suplimentari).

Orientativ, comenzile plasate până la ora 15:00 sunt predate curierului în aceași zi, urmând a fi livrate a doua sau a treia zi lucrătoare (dacă este încărcată ruta). Cele plasate după 15:00 sunt predate în următoarea zi lucrătoare.

Timpul de livrare: in mod normal este de 1-2 zile lucratoare, dar pot aparea întârzieri din motive obiective care in cele mai multe cazuri nu țin de noi. În nici un caz nu garantăm acest termen, iar dacă aveți un proiect urgent nu garantăm că produsele vor ajunge inainte de deadline. De asemenea, nu ne asumăm financiar nici o întârziere de transport.

Livrare Sâmbăta: la cerere putem oferi această opțiune fără cost suplimentar, in cazul in care curierii cu care colaboram in momentul respectiv il ofera in aceleasi conditii.

Metode de plată

Oferim posibilitatea de plată prin toate metodele uzuale:

  • Plata cash la primirea coletului (Ramburs) - LEI
  • Online, cu card bancar - LEI, EURO
  • Plata prin transfer bancar (Ordin de plată, inclusiv Trezoreria Statului) - LEI, EURO
  • PayPal - EURO

Pentru plata prin transfer bancar, termenii sunt urmatorii:

- plata la 15 zile de la emiterea facturii

- livrarea din stoc la 2 zile de la confirmarea plății

Stocurile afisate pe site sunt reale dar nu garantam contractual acest lucru, putând apărea diferențe din potive diverse. Produsele sunt rezervate in momentul plasării comenzii, urmand a fi livrate imediat ce primim confirmarea plății. În situații absolut excepționale pot apărea întârzieri iar acest lucru va fi comunicat în momentul procesării comenzii.

Garanție

Toate produsele comercializate beneficiază de garanția legală de conformitate (garantăm că produsele sunt conforme cu specificațiile publicate pe site).

Pentru module si componente, oferim garantia DOA (Dead On Arrival) de 10 zile lucratoare. Daca un modul nu functioneaza, contactați-ne în termenul specificat și, dacă nu reușim sa il facem funcțional în timp util, vom trimite altul la schimb sau vom rambursa contravaloarea lui. 

Produsele de consum (care pot fi folosite independent sau sunt conform anumitor standarde, nu sunt componente sau module), acolo unde este specificat explicit în descriere, beneficiază de garanție de functionalitate 24 luni. 

Kiturile sunt garantate pe componente, până în momentul asamblării. Deoarece asamblarea se face de către personal neautorizat, în conditii necunoscute sau in stadii necunoscute de finalizare, nu ne putem asuma nici o răspundere legală legată de funcționarea dispozitivelor asamblate de către orice terță parte.

Consumatorul este responsabil de orice deteriorare a produselor, cu excepția manipulării necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării lor.

În cazul în care nu este specificat altfel, produsele comercializate de noi sunt destinate specialiștilor, folosirea lor necesită studii in domeniul electronic, mecanic, IT.

Cu exceptia compatibilitatilor specificate explicit, nu garantam compatibilitatea niciunui modul sau componenta cu nici un ansamblu sau produs existent.

Garantam exclusiv functionalitatea explicita a produselor (Nu garantam ca ați ales piesa corespunzatoare pentru scopul dorit. Ex: un motor de 30 rpm misca robotul prea incet).

Relatia dintre vanzator si cumparator, precum si conditiile de acordare a garantiei sunt reglementate conform legii 449/2003 actualizata in 2008

Oferim suport tehnic nelimitat (rezonabil), în timpul orelor de program (12-18), pentru orice produs achiziționat de la noi, prin email si telefon, la discreția noastră și în funcție de disponibilități.

Răspunderea Vânzătorului privind garanţia legală de conformitate nu va putea fi atrasă în cazul în care:

- Consumatorul nu prezintă dovada achiziționării produsului de pe Site (factura/bonul fiscal);
- Consumatorul nu a respectat condițiile de transport, utilizare și/sau întreținere cu privire la produs;
- produsul prezintă modificări sau intervenții efectuate de alte persoane decât cele autorizate de Vânzător;
- produsul nu mai îndeplinește condițiile de conformitate ca urmare a culpei Cumpărătorului, cum ar fi păstrarea în condiții improprii, expunerea la șocuri mecanice/termice/electrice etc.

Răspundere

Deoarece marea majoritate a produselor comercializate pe site sunt folosite în educație, cercetare și experimentare, Vânzătorul nu este răspunzător pentru funcționalitatea sau consecințele folosirii oricărui produs sau dispozitiv.

Vânzătorul este responsabil exclusiv pentru produsele comercializate. 

Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru nici o problemă, pagubă sau întârziere cauzată direct sau indirect unui client sau a unei terțe părți datorită dar nu limitat la:

- Primirea unor produse non conforme. Acestea vor fi aduse în stare de conformitate conform termenilor de garanție

- Primirea altor produse față de cele comandate. Acestea vor fi înlocuite cât mai repede posibil.

- Incompatibilității între produsele comandate sau între produsele comandate și alte subansamble/dispozitive. Orice compatibilitate este menționată explicit în descrierea produsului, este pur informativă iar clientul este responsabil de alegerea componentelor pentru orice proiect propriu. Aici sunt incluse si variatii ale produselor inerente in procesele de productie sau prelucrare/debitare.

- Întârzieri apărute la procesare sau livrare: deși depunem eforturi mari pentru a livra produsele cât mai repede către clienți, termenele de livrare sunt orientative, nefiind asumate contractual. 

Renunțarea la cumpărare

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile calendaristice de la denunțarea contractului. Se recomandă utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor.

ARDUSHOP SRL va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport iar rambursarea se va face prin transfer bancar in contul IBAN furnizat de consumator.

Definiția contractului de vânzare (art. 2, 5.): orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât și servicii.

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.

Art. 12 menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au insoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să-o facă într-un magazin fizic; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent în mod obligatoriu, prezența lui fiind specifică producatorului. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în forma și condițiile în care a fost eliberat de către producător. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renunțare la contract.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informează ARDUSHOP SRL cu privire la decizia de retragere din contract în scris, prin e-mail sau document tipărit livrat cu confirmare de primire. Consumatorul are la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunța retragerea din contract.

Obligațiile care revin ARDUSHOP SRL

Rambursarea integrală a sumelor primite ca plată, exinclusiv costurile livrării. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligației de rambursare se face face în termen de 10 zile lucrătoare de la recepționarea produselor.

Obligațiile care revin consumatorului

Produsele sunt înmânate ARDUSHOP SRL personal, pe baza unui proces verbal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întărziere nejustificată și în decurs de maxim 10 zile de la anunțarea deciziei de retragere din contract, la adresa depozitului nostru. Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Din motivele expuse mai sus, recomandăm ca livrarea sa se efectueze DOAR prin intermediul curierilor rapizi (door to door), exclus Poșta Română.

Produse excluse, fără drept de returnare

Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate/ cutia nedeschisă/ cutia nu prezintă urme în interior că a fost deschisă:

  • a. Licențe software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartușe imprimantă etc);
  • c. Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele desigilate
  • d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (produse de îngrijire/ igiena personală, căști);
  • e. Produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (obiecte printate 3d, debitate laser sau CNC, gravate, inscripționate, extensii de garantii, etc);
  • f. Servicii (testare, asamblare, montare componente sau orice alt serviciu prestat către consumator);
  • g. Inchirieri sau rezervari utilaje/spatii. Costul poate fi returnat doar in primele 3 ore dupa plasarea comenzii, doar in cazul in care perioada de rezervare/inchiriere nu a inceput deja in acest interval de timp.
  • h. Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Retur de produse

Puteți solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (în cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 10 zile lucrătoare de la recepție. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului
  • Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreuna cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizeaza un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrarii produselor către transportator.
  • Produse livrate gresit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Costurile de retur pentru situațiile prezentate mai sus (nu și în cazul renunțării la cumpărare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitările de retur se notifică pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienți sau prin email la support@ardushop.ro în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor se face dupa confirmarea din partea ARDUSHOP SRL,  prin curier rapid agreat de ARDUSHOP SRL ori personal la adresa depozitului nostru, după confirmarea explicită din partea noastră, la ora stabilită de comun acord.

Mențiune 
În toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și insoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor deteriorate/modificate.

Termeni generali:

  • Conținutul acestui site este pentru uz informativ și se poate schimba oricând fără notificare prealabilă. 
  • Acest site foloseste cookie-uri atat proprii cat si de la terte parti.
  • Nici noi nici alta terta parte nu garantam acuratetea informatiilor oferite pe acest site. În cazul in care descoperiți inacurateți vă rugăm să ni le comunicați cât mai repede posibil. Toate pozele sunt cu titlu informativ, fiind posibil ca produsul real să difere față de cel din poză (însă să aibă aceeași funcționalitate).
  • Folosirea informațiilor de pe acest site se face pe răspunderea clientului, noi nu oferim nici o garanție din acest punct de vedere.
  • Acest site conține materiale proprietare sau licențiate de către noi. Acestea includ dar nu sunt limitate la: design-ul, layout-ul, grafica. Reproducerea acestora este interzisă conform legii.
  • Toate mărcile înregistrate prezentate pe site aparțin proprietarilor de drept.
  • Folosirea neautorizată sau malițioasă a acestui site poate duce la acționarea în judecată conform legii.
  • Folosirea acestui site se face sub incidența legilor din România.

Soluționarea litigiilor

Facem eforturi pentru rezolvarea amiabilă a tuturor problemelor apărute în timpul precum și după efectuarea comenzilor. 

Vă rugăm sa ne contactați cu orice problemă întâmpinată și vom găsi împreună o soluție.

În cazul în care este imposibilă găsirea unei soluții amiabile, vom fi nevoiți să apelam la autoritățile competente în domeniu.

Ultima actualizare: 2019-02-13

ANPC: http://www.anpc.gov.ro/

Telefonul consumatorilor: 0219551