Cum comand?

Pentru a face o comandă urmează pașii de mai jos:

  • Adaugă produsele în coș. După fiecare adăugare ai posibilitatea să finalizezi comanda sau să continui cumpărăturile.
  • Selectează coșul și fă click pe "Plătește"
  • La pasul 01. Sumar ai posibilitatea să introduci cupoane de reduceri (dacă ai) și vezi o estimare a costurilor de livrare.
  • Pasul 02. Autentificare: Poți crea un cont dacă nu ai deja sau poți sa îți introduci adresele de livrare si facturare ca vizitator. Pentru persoanele juridice (firme) trebuie completate câmpurile "Firma" si "Cod fiscal" (care apare doar după completarea numelui firmei)
  • 03. Adresa: În cazul în care ai nevoie ca factura să fie facută pe alta persoană sau firmă, aici le poți actualiza.
  • Pasul 04. Livrare: Aici alegi metoda de livrare preferată. Costurile sunt reale, calculate în funcție de adresa de livrare selectată la pasul anterior. Este posibil ca prețul de livrare pentru curier să fie eronat în cazul în care ai introdus greșit numele localității de livrare. Ne rezervăm dreptul să refuzăm comanda (și să returnam contravaloarea în cazul în care a fost deja plătită) în acest caz dacă nu ajungem la o înțelegere amiabilă. 
  • 05. Plata: Alege metoda de plată preferată și finalizează comanda.

Deoarece există costuri fixe pentru fiecare comandă (procesare, manipulare, ambalaje), comanda minimă este de 15 lei (fără transport).

Livrarea

Livrăm exclusiv prin curier rapid:

Urgent Cargus

- Fan Courier

- Ridicare personala din depozit: Gratuita, disponibila doar pentru platile efectuate online (card, transfer bancar, PayPal). Adresa depozitului este Sibiu, Str. Berariei 2. Vei fi contactat telefonic, in momentul in care produsele sunt pregatite, pentru a stabili de comun acord o ora de ridicare.

Comenzile plasate până la ora 16:00 sunt predate curierului în aceași zi, urmând a fi livrate a doua sau a treia zi lucrătoare (dacă este încărcată ruta). Cele plasate după 16:00 sunt predate în următoarea zi lucrătoare.

Timpul de livrare: in mod normal este de 1-2 zile lucratoare, dar pot aparea intarzieri din motive obiective care in cele mai multe cazuri nu tin de noi. In nici un caz nu garantam acest termen, iar daca ai un proiect urgent nu garantam ca produsele vor ajunge inainte de deadline-ul tau. De asemenea, nu ne asumam financiar nici o intarziere de transport.

Livrare Sâmbăta: la cerere putem oferi această opțiune fără cost suplimentar.

Cum plătesc?

Oferim posibilitatea de plată prin toate metodele uzuale:

  • Plata cash la primirea coletului (Ramburs) - LEI
  • Online, cu card bancar - LEI, EURO
  • Plata prin bancă (Ordin de plată, inclusiv Trezoreria Statului) - LEI, EURO
  • PayPal - EURO

Garanție

Toate produsele comercializate sunt noi și beneficiază de garanția de conformitate (garantăm că produsele sunt conforme cu specificațiile publicate pe site).

De asemenea, pentru module si componente, oferim garantia DOA (Dead On Arrival) de 10 zile lucratoare. Daca un modul nu functioneaza, contacteaza-ne in termenul specificat si, daca nu reusim sa il facem functional in timp util, vom trimite altul la schimb sau vom rambursa contravaloarea lui. 

Produsele finite, acolo unde este specificat explicit, beneficiază de garanție 24 luni. 

Kiturile sunt garantate pe componente, până în momentul asamblării. Deoarece asamblarea se face de către personal neautorizat, în conditii necunoscute, nu ne putem asuma nici o răspundere legală legată de funcționarea dispozitivelor asamblate de către orice terță parte.

Consumatorul este responsabil de orice deteriorare a produselor, cu excepția manipulării necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării lor.

În cazul în care nu este specificat altfel, produsele comercializate de noi sunt destinate specialiștilor, folosirea lor necesită studii in domeniul electronic, mecanic, IT.

Cu exceptia compatibilitatilor specificate explicit, nu garantam compatibilitatea niciunui modul sau componenta cu nici un ansamblu sau produs existent.

Garantam exclusiv functionalitatea explicita a produselor (Nu garantam ca ai ales piesa corespunzatoare pentru scopul dorit. Ex: un motor de 30 rpm misca robotul prea incet).

Deoarece marea majoritate a produselor comercializate de noi sunt folosite în educație, cercetare și experimentare, nu putem fi răspunzători pentru funcționalitatea sau consecințele folosirii oricărui produs sau dispozitiv.

Relatia dintre vanzator si cumparator, precum si conditiile de acordare a garantiei sunt reglementate conform legii 449/2003 actualizata in 2008

Oferim suport tehnic nelimitat (rezonabil), în timpul orelor de program (12-18), pentru orice produs achiziționat de la noi, prin chat pe site, email, telefon, la discreția noastră și în funcție de disponibilități.

Returnarea produselor

În cazul în care ai primit un produs greșit, în cantitate greșită sau neconform cu cel de pe site, te rugăm să ne contactezi cât mai repede posibil.

În funcție de caz și de costuri, îti vom trimite produsele corecte în loc, pe cheltuiala noastră sau îți vom returna contravaloarea produselor prin transfer bancar, în 2 zile lucrătoare de la primirea solicitării.

Dacă ai primit un colet destinat altui client, contactează-ne cât mai repede pentru a aranja schimbul de colete, pe cheltuiala noastră.

În cazul în care dorești returnarea produselor, o poți face în 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, cu notificare prealabilă în scris, fara a oferi un motiv, conform OUG 34/2014.

Art. 9: (1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.

În această situație, costul transporului va fi suportat de către cumpărător.

Produsele trebuie să fie în starea originală, cu ambalajul intact și să nu prezinte urme de utilizare.

Banii vor fi returnați în două zile lucrătoare de la recepționarea componentelor în stare bună.

Suma returnată nu va include costul transportului inițial.

Conditiile integrale pentru returnarea produselor pot fi citite AICI.

Soluționarea litigiilor

Facem eforturi pentru rezolvarea amiabilă a tuturor problemelor apărute în timpul precum și după efectuarea comenzilor. 

Te rugăm sa ne contactezi cu orice problemă întâmpinată și vom găsi împreună o soluție.

În cazul în care este imposibilă găsirea unei soluții amiabile, vom fi nevoiți să apelam la autoritățile competente în domeniu.

ANPC: http://www.anpc.gov.ro/

Telefonul consumatorilor: 0219551

Pagina a fost actualizata in 2017-10-24.