Cum comand?

Pentru a face o comandă urmează pașii de mai jos:

  • Adaugă produsele în coș. După fiecare adăugare ai posibilitatea să finalizezi comanda sau să continui cumpărăturile.
  • Selectează coșul și fă click pe "Plătește"
  • La pasul 01. Sumar ai posibilitatea să introduci cupoane de reduceri (dacă ai) și vezi o estimare a costurilor de livrare.
  • Pasul 02. Autentificare: Poți crea un cont dacă nu ai deja sau poți sa îți introduci adresele de livrare si facturare ca vizitator. Pentru persoanele juridice (firme) trebuie completate câmpurile "Firma" si "Cod fiscal" (care apare doar după completarea numelui firmei)
  • 03. Adresa: În cazul în care ai nevoie ca factura să fie facută pe alta persoană sau firmă, aici le poți actualiza.
  • Pasul 04. Livrare: Aici alegi metoda de livrare preferată. Costurile sunt reale, calculate în funcție de adresa de livrare selectată la pasul anterior. Este posibil ca prețul de livrare pentru curier să fie eronat în cazul în care ai introdus greșit numele localității de livrare. Ne rezervăm dreptul să refuzăm comanda (și să returnam contravaloarea în cazul în care a fost deja plătită) în acest caz dacă nu ajungem la o înțelegere amiabilă. 
  • 05. Plata: Alege metoda de plată preferată și finalizează comanda.

Deoarece există costuri fixe pentru fiecare comandă (procesare, manipulare, ambalaje), comanda minimă este de 15 lei (fără transport).

Livrarea

Livrăm exclusiv prin curier rapid:

Urgent Cargus

- Fan Courier

Comenzile plasate până la ora 16:00 sunt predate curierului în aceași zi, urmând a fi livrate a doua sau a treia zi lucrătoare (dacă este încărcată ruta). Cele plasate după 16:00 sunt predate în următoarea zi lucrătoare.

Timpul de livrare: in mod normal este de 1-2 zile lucratoare, dar pot aparea intarzieri din motive obiective care in cele mai multe cazuri nu tin de noi. In nici un caz nu garantam acest termen, iar daca ai un proiect urgent nu garantam ca produsele vor ajunge inainte de deadline-ul tau. De asemenea, nu ne asumam financiar nici o intarziere de transport.

Livrare Sâmbăta: la cerere putem oferi această opțiune fără cost suplimentar.

Ridicare personală de la depozit: Va fi posibilă doar după amenajarea unui showroom. Momentan toate livrările se fac prin curier.

Cum plătesc?

Oferim posibilitatea de plată prin toate metodele uzuale:

  • Plata cash la primirea coletului (Ramburs) - LEI
  • Online, cu card bancar - LEI, EURO
  • Plata prin bancă (Ordin de plată, inclusiv Trezoreria Statului) - LEI, EURO
  • PayPal - EURO

Garanție

Toate produsele comercializate sunt noi și beneficiază de garanția de conformitate (garantăm că produsele sunt conforme cu specificațiile publicate pe site).

Produsele finite beneficiază de garanție 24 luni, conform legii.

Kiturile sunt garantate pe componente, până în momentul asamblării. Deoarece asamblarea se face de către personal neautorizat, în conditii necunoscute, nu ne putem asuma nici o răspundere legală legată de funcționarea dispozitivelor asamblate de către orice terță parte.

Consumatorul este responsabil de orice deteriorare a produselor, cu excepția manipulării necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării lor.

În cazul în care nu este specificat altfel, produsele comercializate de noi sunt destinate specialiștilor, folosirea lor necesită studii in domeniul electronic, mecanic, IT.

Deoarece marea majoritate a produselor comercializate de noi sunt folosite în educație, cercetare și experimentare, nu putem fi răspunzători pentru funcționalitatea sau consecințele folosirii oricărui produs sau dispozitiv.

Oferim suport tehnic nelimitat (rezonabil), în timpul orelor de program (10-18), pentru orice produs achiziționat de la noi, prin chat pe site, email, telefon, la discreția noastră și în funcție de disponibilități.

Returnarea produselor

În cazul în care ai primit un produs greșit, în cantitate greșită sau neconform cu cel de pe site, te rugăm să ne contactezi cât mai repede posibil.

În funcție de caz și de costuri, îti vom trimite produsele corecte în loc, pe cheltuiala noastră sau îți vom returna contravaloarea produselor prin transfer bancar, în 2 zile lucrătoare de la primirea solicitării.

Dacă ai primit un colet destinat altui client, contactează-ne cât mai repede pentru a aranja schimbul de colete, pe cheltuiala noastră.

În cazul în care dorești returnarea produselor, o poți face în 10 zile lucrătoare de la primirea comenzii, cu notificare prealabilă în scris, conform Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 : „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

În această situație, costul transporului va fi suportat de către cumpărător.

Produsele trebuie să fie în starea originală, cu ambalajul intact și să nu prezinte urme de utilizare.

Banii vor fi returnați în două zile lucrătoare de la recepționarea componentelor în stare bună.

Suma returnată nu va include costul transportului inițial.

Soluționarea litigiilor

Facem eforturi pentru rezolvarea amiabilă a tuturor problemelor apărute în timpul precum și după efectuarea comenzilor. 

Te rugăm sa ne contactezi cu orice problemă întâmpinată și vom găsi împreună o soluție.

În cazul în care este imposibilă găsirea unei soluții amiabile, vom fi nevoiți să apelam la autoritățile competente în domeniu.

ANPC: http://www.anpc.gov.ro/

Telefonul consumatorilor: 0219551